talithainchina.reismee.nl

Dag 9 China

Vandaag 10 Augustus

We zijn vandaag gaan rafen.

We moet\sten om 6 uur uit bed en om 7 uur moesten we in de bus zitten.

Het was ongeveer zo'n 2 en half uur rijden pff best lang en al die chinezen begonnen misselijk te worden in de bus

Undecided

Toen we daar aankwamen mocht je zo een bootje pakken.

Het was een klein rubber lucht bootje waar je met ze 2en in kon.

Il en Shu zijn in een bootje gegaan en Papa en Hao Hao in een bootje.

Je had hele rustige stukken we dachten dat word nie meer erg.

Maar er kwamen ook best veel hogere watervallen en we hadden alleen een bamboe stok om te pedelen (HELP) haha daar kon je je alleen me afzetten.

Toen we bij een best wel hevige water val kwamen werden we daar na gelijk opgevangen om ons bootje te legen die stond natuurlijk vol met water.

Er stond 1 maan aan de kand met een hele lang bamboe stok en die moest je dan pakken om bij de kant te komen egt heel grappig.

na een uurtje of 3 zijn we weer in de bus gestapt en zijn we weer richting huis gekomen.

Weer lekker opgefrist en toen ben ik met Shu naar een buatey salon gegaan om lekker te relaxen.

Toen was papa gekomen en zijn we naar het theehuis gegaan om te eten.

We zijn nu weer thuis om lekker uit te rusten van deze dag.

En morgen hebben we een soort rust dag lekker lang uit slapen en even winkelen of zo iets