talithainchina.reismee.nl

Dag 1 China

Vandaag 3 Augustus 2010

Ik ben vandaag om 10:35 aangekomen op luchthaven PuDong in Shanghai.

We waren binnen 1 uur al weg van het vliegveld

Toen hebben we een taxi genomen en moesten we nog zo'n half uur 3 kwatier naar het hotel rijden.

We hebben ingechekt en toen zijn we gaan slapen.

We hebben om 3 uur de wekker gezet en om half 4 kwam me vaders vriendin Shu met haat zoon en nichtje.

Toen we allemaal hadden gedoucht zijn we naar de rievier van Shanghai gegaan daar hebben we wat foto's gemaakt en wat rond gelopen.

En zijn we een restaurant op gaan zoekken voor het eerst in me leven heb ik zo lekker chinees gegeten.

Na het eten zijn we nog naar een soort nacht markt gegaan zijn we in wat winkeltjes gaan kijken en hebben we de bus terug naar het hotel genomen.

toen we eenmaal bij het station aan kwamen wisten we niet meer waar ons hotel was dus hebben we het een paar keer gevraagd aan mensen en uit eindelijk na ik denk zo'n half uur waren we bij het hotel.

we gaan zo slapen en morgen schrijf ik me'n nieuwe belevenis

Groetjes en dikke kusjesTalitha

Reacties

Reacties

Isolde

Ondanks weinig slaap, heb je toch al weer het één en ander gezien. Leuke foto's!! En denk je aan je collectie..... een I (L) SH T-shirt??? Maar het chinees die je daar hebt gegeten....dat hebben we hier niet! Dus geniet er maar van, nu het kan! En eet je ook een lekkere gefrituurde schorpioen of krekel? Gewoon doen!!

Chantal

Heey Talitha!

Wat leuk zeg om je verhalen op de voet te volgen! Ik ben benieuwd naar je volgende blog...

En je eerste dag in China en dan gelijk al Chinees gegeten ;) Goed hoor!

Geniet er maar lekker van en doe je vader en Shu de groeten van ons!

Sebas

Mooie foto's. Shanghai ziet er gaaf uit! Morgen gaan wij zelf weg, dus ik zal de komende 3 weken ofzo niet meer kunnen kijken. Ben benieuwd naar wat ik te lezen en te zien heb als we terugkomen.
Heel veel plezier. Dat zal wel lukken denk, :-)
En die gefrituurde insecten smaken naar doorgebakken frietjes. Gewoon doen idd. XD

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!